e-congres

Quarantaine? Lockdown? Jouw congres gaat altijd door!

IMG_7279.jpeg

Een congres,

maar dan volledig online.

Iedereen blijft thuis, ook de sprekers.

Quarantaine? Lockdown? Jouw online congres gaat altijd door!

Een online event vanuit een studio is soms te duur, verboden of om een andere reden niet mogelijk. Maar je wilt ook niet een standaard Zoom/Skype/Teams-meeting. 
Dan is een e-Congres de oplossing.

 

Wat gaan we voor je doen?

En ja, je mag cherry-picken...

          

         Het afspelen van video's, Powerpoints of Keynotes

       

         Weergeven van namen en functies in beeld

       

         Modereren van Q&A of chats

       

         Regie-aanwijzingen tijdens repetities en het event 

       

         Schakelen tussen verschillende sprekers en content

       

         Organiseren van break-out sessies

       

         Verzorgen van 'Polls'

   

         Opnemen van het event voor on-demand terugkijken 

       

         Uitdraaien van uitgebreide statistieken en poll-uitslagen

       

         Online registratie vooraf (niet met elk platform mogelijk)
 

         Telefonische backup voor deelnemers met problemen

 

Het e-Congres is ook perfect als back-upplan voor je live-, hybride- of online-event. Een e-Congres kan altijd doorgaan

Vanuit onze online regie in Hilversum verzorgen en modereren we jouw evenement.

Een e-Congres kan al vanaf 1.200,- excl BTW !

Zo maken we van jouw meeting een online event

Door gebruik te maken van verschillende technieken die we ook inzetten bij online evenementen, kunnen we ervoor zorgen dat jouw online congres meer is dan een verzameling webcams.

We openen het evenement bijvoorbeeld met een filmpje wat wordt gestart vanuit de online regie in Hilversum. Dan schakelen we naar de dagvoorzitter die het online congres opent en het programma doorneemt. Tijdens de online Keynotes, panelgesprekken of interviews kunnen mensen op verschillende manieren deelnemen. Bijvoorbeeld door te stemmen op stellingen. De dagvoorzitter legt deze uitslagen dan voor aan de experts aan tafel. Of er kunnen vragen worden gesteld via Q&A die wij of de organisatie modereren. Of deelnemers stellen de vragen direct live via de webcam.

Tijdens de breakout-sessies delen we vanuit de regie iedereen in groepen in. Deze krijgen dan kort de tijd om een probleem of stelling te bespreken. Bij terugkomst in het plenaire deel kunnen de teamcaptains hun oplossingen of standpunten delen met de rest. Zo wordt een online congres vaak nog interactiever dan een ouderwets offline congres :) 

De dagvoorzitter sluit de dag af en enkele minuten later is het evenement online terug te kijken voor mensen die het gemist hebben.

Wat zijn de voordelen?

          Het evenement kan altijd doorgaan, ook bij lockdown of bij een quarantaine van een spreker

   

         Geen kosten voor een locatie of camera’s & verlichting

   

         Iedereen blijft thuis. Erg duurzaam want er zijn geen vervoersbewegingen

   

         Kostenefficiënt: je betaald een vaste fee voor voorbereiding in begeleiding, niet voor apparatuur

Mooie woorden

''Gek om er totaal geen controle meer over te hebben zodra het live is.

Gelukkig kun je dit volledig overlaten aan Show Rental. On to the next. Thanks iedereen!''

- Soraya Fernand, Eventmanager @ DUO

''Het online event was een groot succes. De evaluatie van de sessies-faciliteiten was 4,5 van de 5 sterren. Mooi resultaat. 'Voor het eerst geen technische problemen' verzuchtte mijn collega tevreden 😊''

- Margriet Dekker, Eventmanager @ IFFI

IMG_3446.JPG

Vragen? Wij helpen je graag!

Show Rental | Audiovisuele Ontzorging

1e Loswal 22

1216 BE HILVERSUM

+31(0)35 6212340

info@show-rental.nl

Bank:    NL62 RABO 0177 4357 04
KVK:      65146727
BTW:    NL855998349B01

Op werkdagen bereikbaar van 09:00 - 17:00 

  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • YouTube - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Google Places - White Circle

© 2020 Show Rental

Show Rental logo.png